Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ενα δικό μας Παιδί.


Bιογραφικό

Γεννήθηκα στο Ηράκλειο της Κρήτης (τόπος καταγωγής της μητέρας μου) στις 2 Μαρτίου 1977.

Σε ηλικία 2 χρονών μετακομίσαμε  στην πόλη της Καλαμάτας (τόπος καταγωγής του πατέρα μου).

Από την πρώτη δημοτικού έως το τέλος του λυκείου έζησα και ουσιαστικά μεγάλωσα σε ένα ημιορεινό χωριό της επαρχίας Καλαμάτας, την Βρομόβρυση.

Τελείωσα το Αρμένειο γυμνάσιο στην κωμόπολη των Αρφαρών και το 2ο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο στην πόλη της Καλαματάς με ειδικότητα Ηλεκτρονικός Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης.

Σε ηλικία 18 χρονών κατατάχθηκα στο στρατό ξηράς ως Εθελοντής Πενταετούς Υποχρέωσης. Υπηρέτησα ως υπαξιωματικός με θητεία στο όπλο του Πυροβολικού και το σώμα των Ειδικών Δυνάμεων ( Δυνάμεις Καταδρομών).

Το τέλος της 5ετίας με βρήκε στο νησί της Ρόδου όπου ζώ, εργάζομαι και είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας της μέχρι σήμερα.

Είμαι παντρεμένος με την Ελευθερία Χατζηδημητρίου και έχουμε μία κόρη την Χριστίνα. Έχω μία αδερφή την Άννα.

Με τον αθλητισμό οργανωμένα ξεκίνησα  σε ηλικία 14 ετών στης Ακαδημίες ποδοσφαίρου του Αστέρα Αρφαρών φτάνοντας μέχρι και την 1η ομάδα.

Με τον ερχομό στη Ρόδο σε ηλικία 19 ετών μπήκα στο μαγικό κόσμο του γυμναστηρίου και δεν ξαναβγήκα ποτέ.

Στα χρόνια του στρατού ασχολήθηκα κυρίως με τα βάρη και τις πολεμικές τέχνες ( Shidokan karatekick boxing) . Με δάσκαλο και στους δύο τομείς των Γιώργο Ζόγκα. Μέχρι που η σχολή μεταφέρθηκε στην πόλη της Ρόδου

Στην συνέχεια συνέχισα τα βάρη και τις πολεμικές τέχνες στο γυμναστήριο Βody Gym, με δάσκαλο στο Aikido των Παναγιώτη Μαρριέτο.

Το 2005 μυήθηκα σε ένα άγνωστο σπορ στο ελληνικό αθλητικό κοινό τοrugby  όπου είμαι αθλητής σε ομαδικό επίπεδο μέχρι σήμερα. Έχω αγωνιστεί με τις ομάδες των Κολοσσών, των Ιπποτών και από φέτος στην κοινή ομάδα μετά την ένωση των προηγούμενων του Ρόδος Rugby. Είμαι κάτοχος του level1 προπονητικής της παγκόσμιας ομοσπονδίας rugby ΙRB.

Είμαι διπλωματούχος personal & weight trainer της γερμανικής σχολήςγυμναστών AF Studies powered by Adidas.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου